Nederlands-Vlaams tijdschrift voor mediation en conflictmanagement

Column

Bemiddeling/mediation: tijd voor innovatie en creativiteit

Klantgericht werken!

Trefwoorden creativity, client, marketing, help
Auteurs Veerle Lisabeth
Auteursinformatie

Veerle Lisabeth
Veerle Lisabeth is erkend bemiddelaar in handels- en familiezaken en zaakvoerder Affinity.
  • Samenvatting

      If we want Mediation to be a success, we need to diversify our techniques by mixing different styles and forms.Mediators, should always try to find solutions for the problems of their clients and not only bring the prophecy to the world of the ideal ‘conflict resolution’. It is important to be flexible and not stick to one style of mediation but to try out new recipes in mixing them together. Have the guts to experiment with coaching, advising ,negotiating, collecting information etc.. Mediators also need to take the ‘marketing rules more serious. Every client is looking for HELP. So please do so and train yourself in finding out their real needs.And finally mediation is a perfect technique to save costs in a company..unsolved conflicts and tensions cost fortunes.Let us ‘market’ our business in an new and creative way.

Om de rest van dit artikel te lezen moet u inloggen



Heeft u een registratiecode ontvangen maar nog geen toegang? Activeer dan hier uw code.

Weet u uw wachtwoord niet meer? Nieuw wachtwoord aanvragen.

Toegang tot dit losse artikel kopen

Voor een vast bedrag van € 17,50 (excl. btw) koopt u 24 uur online toegang tot dit artikel. Met deze 24 uur toegang kunt u een artikel online raadplegen en in PDF downloaden en printen.
Per mail ontvangt u een activatiecode waarmee u 24 uur toegang tot het artikel kunt activeren.

24 uur toegang € 17,50 (excl. btw)

Uw aankoop activeren

Heeft u een activatiecode, dan kun u uw product hier activeren.