Tijdschrift voor Gezondheidsrecht

Jurisprudentie Nationale ombudsman

2010/20 Afhandeling klacht door zorgaanbieder; overschrijden klachttermijn en termijn berichtgeving over de te nemen maatregelen; klacht gegrond vanwege termijnoverschrijdingen

Nationale ombudsman (dr. A.F.M. Brenninkmeijer) d.d. 24 februari 2010.

Om de rest van dit artikel te lezen moet u inloggen



Heeft u een registratiecode ontvangen maar nog geen toegang? Activeer dan hier uw code.

Weet u uw wachtwoord niet meer? Nieuw wachtwoord aanvragen.

Toegang tot dit losse artikel kopen

Voor een vast bedrag van € 17,50 (excl. btw) koopt u 24 uur online toegang tot dit artikel. Met deze 24 uur toegang kunt u een artikel online raadplegen en in PDF downloaden en printen.
Per mail ontvangt u een activatiecode waarmee u 24 uur toegang tot het artikel kunt activeren.

24 uur toegang € 17,50 (excl. btw)

Uw aankoop activeren

Heeft u een activatiecode, dan kun u uw product hier activeren.