De websites van Boom uitgevers maken gebruik van cookies. Wat betekent dit voor u? Klik hier voor meer info.
Openheid na incidenten en een betere afwikkeling van klachten en claims
Gepubliceerd op 01-11-2023
TVK 2023/4
4
3
0
0
0

Auteursinformatie

Berber Laarman
Dr. mr. B.S. Laarman is universitair docent privaatrecht aan de Vrije Universiteit Amsterdam en promoveerde eind vorig jaar op haar onderzoek naar de rol van het recht als er iets misgaat in de gezondheidszorg.

Citaties in dit artikel

Dekker
Just Culture: Restoring Trust And Accountability in Your Organization , 2017
Friele
Evaluatie Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg , 2021
Bouwman
Tweede monitor Wkkgz: Stand van zaken patiëntenperspectief en implementatie ‘Effectieve en laagdrempelige klachten- en geschillenbehandeling’ , 2019
Laarman
Just culture en herstelrecht in de afwikkeling van medische schade
Tijdschrift voor Vergoeding Personenschade , 2019

Download citeerwijze bij dit artikel

Onderwerpen

Juridisch > Conflictmanagement en Mediation