De websites van Boom uitgevers maken gebruik van cookies. Wat betekent dit voor u? Klik hier voor meer info.
Erasmus Law College: active academic learning
Gepubliceerd op 01-12-2012
RDW 2012/3
DOI:
1
0
0
0
0

Auteursinformatie

Suzan Stoter
Suzan Stoter is als hoogleraar rechtssociologie verbonden aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, waar ze enige jaren daarvoor als postdoc rechtssociologie heeft gewerkt. Momenteel is ze fulltime werkzaam als onderwijsdecaan om de invoering van het vernieuwende programma van het Erasmus Law College, dat de komende drie jaar per bachelorjaar wordt uitgerold, zo goed mogelijk te kunnen begeleiden.

Citaties in dit artikel

Arnold, Brink, van den
‘De invloed van compensatie op studie-uitval en doorstroom’, THEMA , 2009
CohenSchotanus-
‘De praktijk van compensatie’, Onderzoek van Onderwijs , 1995
Pell, Boursicot, Roberts
‘The trouble with resits…’, Assessment & Evaluation in , 2009
Rekveld, Starren
‘Een examenregeling zonder compensatie in het Nederlandse Hoger Onderwijs? Een vergelijking tussen compensatie en conjunctie’, Tijdschrift voor Hoger Onderwijs , 1994
Schmidt
‘Drie factoren die verhinderen dat mensen zelfstandig leren kennis verwerven’, Tijdschrift voor Hoger Onderwijs , 1997
Schmidt, Molen, van der
‘Self-reported competency ratings of graduates of a problem-bases medical curriculum’
Academic Medicine , 2001
Tinto
‘Classrooms as communities: Exploring the educational character of student persistence’, Journal of , 1997
Vaughan, Carlson
‘Teaching and learning one-course-at-a-time’, Innovative , 1992

Download citeerwijze bij dit artikel

Trefwoorden

legal education, Erasmus Law College, problem based learning, academic learning

Onderwerpen

Juridisch > Metajuridica