De websites van Boom uitgevers maken gebruik van cookies. Wat betekent dit voor u? Klik hier voor meer info.
De verleiding en de verantwoordelijkheid
Gepubliceerd op 01-12-2015
3
1
3
0
0

Auteursinformatie

Jorrit de Jong
Dr. Jorrit de Jong is als onderzoeker en docent verbonden aan Harvard University’s John F. Kennedy School of Government. Hij is o.a. Academic Director van het Innovations in Government Program.
Sanderijn Cels
Dr. Sanderijn Cels is als onderzoeker en docent verbonden aan Harvard University’s John F. Kennedy School of Government. Zij is o.a. Fellow bij het Carr Center for Human Rights Policy.

Citaties in dit artikel

Waddock
Corporate responsibility/corporate citizenship: the development of a construct, in: A.G. Scherer & G. Palazzo (red.), Handbook of Research of Global Corporate Citizenship , 2008
Narvaez
Moral Complexity: The Fatal Attraction of Truthiness and the Importance of Mature Moral Functioning
Perspectives on Psychological Science ,2, 2010
Greene, Haidt
How (and where) does moral judgment work?
Trends in cognitive sciences ,12, 2002
Gossling
The price of morality
Journal of Business Ethics , 2003
Otto
Strategisch veranderen in politiek bestuurde organisaties , 2000
Bennis, Medin, Bartels
The Costs and Benefits of Calculation and Moral Rules
Perspectives on Psychological Science ,2, 2010
Peppel, van de
Nederland , 2006
Beckers, Erp, van
Mediaberichtgeving over witteboordencriminaliteit
TvT , 2012

Download citeerwijze bij dit artikel

Onderwerpen

Juridisch > Mededingingsrecht