Zoekresultaat: 1 artikelen

x
De zoekresultaten worden gefilterd op:
Tijdschrift Nederlands-Vlaams tijdschrift voor mediation en conflictmanagement x Jaar 2011 x Rubriek Column x
Column

Bemiddeling/mediation: tijd voor innovatie en creativiteit

Klantgericht werken!

Tijdschrift Nederlands-Vlaams tijdschrift voor mediation en conflictmanagement, Aflevering 2 2011
Trefwoorden creativity, client, marketing, help
Auteurs Veerle Lisabeth
SamenvattingAuteursinformatie

    If we want Mediation to be a success, we need to diversify our techniques by mixing different styles and forms.Mediators, should always try to find solutions for the problems of their clients and not only bring the prophecy to the world of the ideal ‘conflict resolution’. It is important to be flexible and not stick to one style of mediation but to try out new recipes in mixing them together. Have the guts to experiment with coaching, advising ,negotiating, collecting information etc.. Mediators also need to take the ‘marketing rules more serious. Every client is looking for HELP. So please do so and train yourself in finding out their real needs.And finally mediation is a perfect technique to save costs in a company..unsolved conflicts and tensions cost fortunes.Let us ‘market’ our business in an new and creative way.


Veerle Lisabeth
Veerle Lisabeth is erkend bemiddelaar in handels- en familiezaken en zaakvoerder Affinity.
Toont 1 gevonden tekst
U kunt door de volledige tekst zoeken naar alle artikelen door uw zoekterm in het zoekveld in te vullen. Als u op de knop 'Zoek' heeft geklikt komt u op de zoekresultatenpagina met filters, die u helpen om snel bij het door u gezochte artikel te komen. Er zijn op dit moment twee filters: rubriek en jaar.